Een team van professionals en experts
Door de unieke samenstelling van team Immitz zijn we elke dag in staat om een grote diversiteit aan marketing projecten te verwerken. Wat wij doen is veel meer dan een plaatje en een tekstje.
Iedere aanvraag wordt onderworpen aan een uitgebreide inventarisatie. Indien nodig een brainstorm met de creatievelingen. Omdat we maatwerk leveren en volledig personaliseren, worden doel, doelgroep, call to action en de campagne periode in kaart gebracht.
Onze planner zal het project begeleiden en uitwerken met de Immitz copywriter. Wanneer de boodschap op schrift staat en bekeken is door onze opticien, zal een team van vormgevers de boodschap visueel vorm gaan geven.
Omdat de inspiratie en creativiteit volop aanwezig zijn, komen we altijd met verschillende proeven. Pas dan komt onze optiek partner aan de beurt. Het bekijken en kiezen van een van de proeven is het enige wat we van je vragen. Wanneer de opmerkingen en keuzes zijn verwerkt komt het DTP werk om de hoek kijken. Dit is het moment dat het artwork wordt omgezet naar drukbestanden. Bestellen en contact met de drukkers wordt uitgevoerd door onze inkoper. Wanneer de producten binnen zijn, volgt er een kwaliteitscontrole en verzenden wij de campagne de wereld in.
Creatieve broedplaats
Bossche bollen, een bourgondische levensstijl en gezelligheid gegarandeerd. Het bekende Brabants kwartiertje zit niet in ons DNA, dus deadlines worden gehaald!
In een voormalig bankgebouw in het Brabantse Den Dungen huisvest Immitz retail marketing. Of moeten we zeggen Optiek retail marketing? Want Immitz is de communicatie- en marketingpartner van uitsluitend zelfstandige opticiens. Een dynamische branche die creatieve marketing uitingen kan waarderen.
Laat de zachte G je niet misleiden. Onze creativiteit gaat over grenzen heen. Als onafhankelijke marketing partner hebben we oog voor elke uitstraling. Samen werken we aan veel ideeën. Tijdens brainstormsessies maken we gebruik van onze unieke mix aan disciplines. Dit leidt vaak tot originele uitingen die effectief en doeltreffend zijn. We kijken vooruit en omarmen technologie zonder onze eigen creativiteit uit het oog te verliezen. Door onze optiek ervaring blijven we scherp en bieden we meer dan een mooi verhaal.