In contact blijven met uw klanten, een waardevolle investering

Herkent u de reactie van klanten die denken dat hun bril drie jaar oud is, terwijl uit uw Optifile klantgegevens blijkt dat de laatste bril ruim zes jaar geleden aangeschaft is? Dan wordt het hoog tijd om eerder in contact te komen met uw klanten.

Met onze loyaliteitscirkels benaderen wij, namens u, uw klanten. zo houdt u zicht op uw klanten en verkort u de aankoopcyclus. We hebben een effectieve en betrouwbare manier ontwikkeld om regelmatig met uw klanten in contact te blijven. Uw klanten zullen, vanuit uw naam, maximaal één keer per jaar een fysieke kaart ontvangen via Post NL. U wordt hierop volledig ontzorgt.

Wij halen maandelijks uw gegevens uit het Optifile systeem, waarna we deze, handmatig in een beveiligde omgeving, geheel voor u verwerken. Indien u wenst zullen wij de correcties op uw bestanden weer aan u communiceren zodat uw database steeds zuiverder wordt. Uw database klantbestanden zijn bij ons 100% veilig. Daar kunt u op vertrouwen en daarom tekenen wij een dataverwerkingscontract met u. Zo weet u bij ons zeker dat uw klantgegevens niet worden verrijkt of doorgespeeld aan derden. Als alle gegevens door ons verwerkt zijn, verzorgen wij ook de verzending voor u.

De look & feel van de kaart zijn geheel aan te passen naar uw eigen smaak. Daarbij houden wij natuurlijk ook rekening met uw huisstijl. Na het versturen van de kaarten nemen wij regelmatig contact met u op, om de respons te bespreken. Dankzij unieke opties in uw Optifile systeem kunnen wij u direct laten zien wat er met uw omzet gebeurt, maar ook waar uw klanten vandaan komen of in welke leeftijdscategorie zij zich bevinden. Door onze kennis van zowel loyaliteitsmailingen als van optiek zijn wij de perfecte partner om u te helpen met uw klantencontact.

Wilt u ook meer informatie ontvangen over ons loyaliteitssysteem? Neem dan contact met ons op via 06-81813433 of mail naar [email protected]

Ervaringen van DM partners

Maandelijks te personaliseren!

“Zeven jaar geleden heeft Immitz voor ons de loyaliteitscirkel opgezet. Via ons Optifile systeem beheren en beschermen zij de gegevens van onze klanten. Er worden maandelijks DM-kaarten naar onze klanten gestuurd. Immitz kan zelf onze gegevens uit het systeem halen, erg handig want zo hebben wij er geen omkijken meer naar. Onze klanten ontvangen vervolgens een gepersonaliseerde kaart, met ons als afzender. Immitz levert echt maatwerk, ze denken met ons mee over onze doelgroep en boodschap, zoals bijvoorbeeld met de maandelijks aan te passen PS-regel. Zo zijn wij in staat snel te schakelen en merken we direct het verschil in onze winkel zodra er weer een kaart op de deurmat is gevallen bij onze klanten!”

Direct mail, geen omkijken naar.

“Onze direct mailing besteden wij al zes jaar uit aan Immitz. Wij worden hierin volledig ontzorgt. Door de korte lijntjes met Immitz hebben wij een concrete en foutloze manier om onze klanten te bereiken. Dit biedt ons een helder volgsysteem, waarbij de aankoopcyclus versneld wordt. Zodra de kaarten verzonden zijn zien wij, doormiddel van de responsmeting in Optifile, een stijging in onze aankopen. De direct mailing voldoet aan de eisen van onze Kiwa certificering, iets wat voor ons erg belangrijk is. Daarnaast kunnen wij er zeker van zijn dat onze klantgegevens veilig zijn bij Immitz en niet doorgespeeld worden aan andere partijen.”