Het gebruik van straatposters tijdens een campagne

Straatposter

Omschrijving

Wanneer u een campagne rondom een sale of zorgvergoedingsactie start, raden wij vaak aan om gebruik te maken van straatposters. De straatposter is een opvallende communicatie-uiting die zorgt voor extra verkeer naar uw campagne.

Heeft u in uw winkel ruimte voor posters of heeft u een fraai buitenbord op de stoep staan? Dit zijn twee goede plekken voor het promoten van bijvoorbeeld uw sale aan de hand van een poster. Maar heeft u ook wel eens gedacht aan een straatposter? Straatposters bekleden de plekken rondom uw optiekzaak die u, met andere communicatie-uitingen (m.u.v. DM kaarten), vaak moeilijk kunt bereiken. De straatposter doet dit voor u! Op verschillende plekken langs de weg komt uw actie te hangen. Fietsers, automobilisten en ander verkeer komt zo (nogmaals) in aanraking met uw actie.

Verschillende klanten van ons maken al gebruik van straatposters, zo ook FERD Zien & Horen in Goirle. Ter promotie van de Oogmeetweken in november besloten zij gebruik te maken van één van onze concepten, maar dan in een eigen stijl. ‘Zelfs Fran Sol doet het’. Want wie kent Fran nu niet? Als zélfs Fran Sol een oogmeting bij FERD Zien & Horen laat doen, dan kan het niet anders dan geweldig zijn. Ook deze uiting kwam in een straatposter te hangen en zorgde voor ontzettend veel positieve reacties in en rondom Goirle.

Uitingen

  • Straatposter

Meer nieuws